26

subota

svibanj

2018

Čajanka mimo protokola

Daj recite kak vi pijete čaj ? Zakipite vodu u džezvi, uzmete šalicu od cca dva deci, kresnete unutra filter vrećicu i šećer, pa legnete na trosjed i onda srčete ko bijesni i baš vam je dobro, jel tako ? Nekad se možda uburi i koja piškota ili petit keks u šalicu, pa zna bit dramatično ak pukne i ostane unutra i sjebe čaj dokraja. To je sasvim u redu. I ja tak pijem čaj.

A jeste li znali da plava krv ( il ona koja to udajom postane ) treba završit šestomjesečni kurs, na kojem između ostalog svladava i tehniku držanja šalice i ispijanja čaja iz iste? Upućeni kažu da je od krucijalne važnosti držat šalicu na poseban način i pod određenim kutom uzimat gutljaj po gutljaj. Pritom treba pazit i na položaj malog prsta i palca koji su ključni za pravilno držanje šalice.
Znate kad bi ja to savladala? Nikad. Dok pod određenim kutom nariktam palac, sjebem šalicu i mali prst i polijem haljinu. Pa se ajde presvuć, pa ispočetka. Dok nariktam mali prst pod određenim kutom, sjebem drugu šalicu i kut od palca i opet polijem haljinu. Pa se ajde presvuć. Kad iz trećeg pokušaja pogodim kuteve prstiju, gurne me neko laktom, sjebem i treću šalicu i polijem i treću haljinu. Pa se ajde presvuć.
Pa kad konačno prinesem šalicu ustima, eto edukatora koji kaže - alo, gospo, ne pit, kutevi prstiju nisu kako treba i srčete ko da pije konj na pojilu. I uzme šalicu i ne da mi pit. Tu ja otimam šalicu jer sam već i žedna, i u tom natezanju sjebem i četvrtu šalicu i opet polijem haljinu.
Odem se opet presvuć, kad eto za mnom najglavnijeg batlera, nosi limenu šalicu i kekse i kaže - poručilo Rojal Hajnes da se ne morate zamarat silaženjem na čajanku, lezite tu u sobi i pijte iz ovog jer ste u zadnjih tjedan dana razbili četrnajst servisa dinastije Ming.

Pa se lijepo svalim na krevet i prolijevam i po sebi i po madracu i bacam šalicu od pod, da vidim jel jaki il savitljivi lim. Sve dok mi ne dođu dat tablete protiv napadaja panike, a sve samo zato jer nisam u stanju donest šalicu do laloka pod kraljevski ispravnim kutem. Razriješilo bi me ispijanja čaja u roku odma, da me vide samo par puta. Milina.

( na fotki je prikaz kak to treba ić, nisam ovo ja :) )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.